Försäljning av styckelotter

Vi erbjuder nu alla medlemsföreningar i BR att sälja styckelotter. Landsbygdslotten beställs i paket om 40 lotter för 800 kronor. Er avans blir 200 kronor när ni säljer 40 lotter.

Landsbygdslotten sänds ut mot faktura och beställs via landsbygdslotten.se/forening eller på telefonnummer 08-4000 1801. Er förening läggs upp som en kund och ni får ett kundnummer som syns på följesedeln ni får med er beställning.

Affisch

En affisch för att bidra med marknadsföringen kan beställas. Den rekommenderar vi att ni sätter upp. På affischens vita fält skriver ni till vem i föreningen man vänder sig om man vill köpa lotter. För beställning av affisch ring 08-40 00 18 01.

Några tips:

• Erbjud styckeförsäljning av Landsbygdslotten vid säsongernas olika marknader och events.
  • Vid avtackning – ge en lott i stället för blommor eller annan gåva.
  • Sätt upp affischen på er bygdegård som marknadsföring och visa på att ni säljer lotter.
  • Sätt upp mål för hur många lotter ni ska sälja på exempelvis helår eller en marknad